liquida
liquida

inscrit le 01/09/07
9 messages
Matos : 1 avis
Salut à tous,
je cherche les coordonnées du SAV de Coreupt, peut être que je suis plus boulet que ce que je pensais mais je ne trouve pas d'email ou de numéro de téléphone sur le site internet.
Si quelqu'un a l'info ou a déjà eu affaire au SAV ?!
dams_38
dams_38

inscrit le 07/01/07
195 messages
liquida (16 mar 2010) disait:

Salut à tous,
je cherche les coordonnées du SAV de Coreupt, peut être que je suis plus boulet que ce que je pensais mais je ne trouve pas d'email ou de numéro de téléphone sur le site internet.
Si quelqu'un a l'info ou a déjà eu affaire au SAV ?!
TERMS AND CONDITIONS
9. Warranty
In all cases, CoreUPT.com declines all liability for non-compliance with current regulatory or legislative provisions in the receiving country and CoreUPT.com's liability shall be systematically limited to the value of the product in question at its date of sale, without any possibility of recourse to the brand or the product manufacturing company.

You are now the owner of a pair of CoreUPT.com skis and we are certain that you will be fully satisfied with them. In addition to the legal warranty pursuant to Articles 1641 et seq. of the French Civil Law Code, required in any event to cover defects and hidden faults, CoreUPT.com skis are covered by a one-year contractual warranty from the date of purchase. This warranty does not cover breakages during transport, normal wear and tear or damage caused by a lack of snow or skiing in risky conditions (e.g.: ripped edges, dented edges). In case of breakage of both skis, one ski will be replaced free of charge and the other will be invoiced. The user shall pay the outward carriage charges.

In all cases, the Client shall benefit from the legal warranty relative to the product being fit for purpose and hidden defects (Art.1625 et seq. of the Civil Law Code). Provided that the Buyer proves the existence of the hidden defect, the Seller is legally bound to pay for all its consequences (art.1641 et seq. of the Civil Law Code. If the Buyer institutes legal proceedings, he/she must do so within a "short period", from the date of discovery of the hidden defect (Art.1648 of the Civil Law Code). You can contract the client service department by e-mail at: shop@coreupt.com.
liquida
liquida

inscrit le 01/09/07
9 messages
Matos : 1 avis
C'est bien ce que je pensais je suis un boulet pourtant j'avais checké.
Merci.
liquida
liquida

inscrit le 01/09/07
9 messages
Matos : 1 avis
En fait je viens d'essayer l'email ne fonctionne pas...

Autant ils sont rapide a livrer autant faut pas être pressé pour le support, j'ai tenté contact@coreupt.com et le formulaire de demande de renseignement sans réponse pour l'instant...
cadillacaca
cadillacaca

inscrit le 25/08/06
63 messages
n° du siege 04.79.07.64.92 et tu demande le SAV
liquida
liquida

inscrit le 01/09/07
9 messages
Matos : 1 avis
Si jamais ça peut aider sav@coreupt.com , pour l'instant la réponse du SAV est correct et professionnel, rien à reprocher.
Modo
skipass.com
skipass.com [Modo]
Statut : Expert
inscrit le 01/02/01
137K messages
Cette discussion est fermée car elle n'a pas enregistré de nouvelles contributions depuis plus de 6 mois.

Si vous souhaitez intervenir sur cette thématique, nous vous invitons à ouvrir un nouveau sujet sur le même thème.

cordialement

Skipass